פרופיל חברה


ארגונית גאה להציג - יובל של מצוינות

ארגונית עיצוב תפאורות בע"מ נוסדה בשנת 1963 ופועלת כבר למעלה מ – 47 שנים.

במהלך שנים אלו צברה ארגונית ניסיון ומוניטין בארץ ובחו"ל וביססה את מעמדה כחברה המובילה בתחום. אנו מתמחים בייצור ובינוי תפאורות לאירועים, אולפני טלוויזיה, תערוכות, מוזיאונים ומרכזי מבקרים, קידום מכירות, תיאטרון ואופרה, שילוט ומיתוג.

מפעל הייצור המשתרע על למעלה מ 2,000 מ"ר נמצא ברמלה וכולל את המילה האחרונה בתחום מכונות הייצור במחלקות השונות כגון נגריה, מסגריה, מפעל צבע, גרפיקה, פיסול ועוד.

בתחילת 2006 נרכשה ארגונית ע"י "קבוצת עיצוב" הכוללת את חברת "עיצוב במה" וחברת "לדים", מאז פועלת כחלק מהקבוצה ומשלימה בכך ארסנל של אנשי המקצוע הטובים בתחום.

אנו מספקים פתרון כולל במגוון תחומי עשייה בטכנולוגיה המובילה בענפי הייצור כאשר מקצוענות, יצירתיות ושירות הם ערך עליון.

מוטו החברה הינו שותפות לדרך. איננו תופסים עצמנו כ"ספק תפאורות" או "קבלן ביצוע" אלא כשותפים להצלחת הפרויקט של לקוחותינו וביצועו במקצועיות בלתי מתפשרת.
אנו גאים כי עם לקוחותינו נמנים מובילי השוק העסקי, הקמעונאי, הממשלתי והפרטי בארץ.

מתוך מגוון הפרויקטים שביצענו עם השנים ניתן למנות את האופרה נבוקו במצדה, האולפנים הדינאמיים של ערוץ 10, אולפני החדשות של ערוץ 2, אולפן ערוץ הספורט, אולפני תוכנית הבוקר, רוקדים עם כוכבים, לעוף על המיליון, כוכב נולד, האח הגדול, טקסים ממשלתיים כגון טקס הדלקת המשואות, מופעי הפסטיגל לאורך השנים, כנסי Tech-Ed של מייקרוסופט, בינת אקספו, מרכז המבקרים של בנק דיסקונט, מרכז המכירות של גינדי בהיכל התרבות, ועוד אין ספור מופעים ואירועים שונים.

אנו מקדמים אתכם בברכה עם הצטרפותכם למשפחת לקוחותינו

קבוצת עיצוב במה מאמצת את